log
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فقط خدا
نوشته شده در تاریخ 102/5/23 ساعت 8:13 ع توسط محمد جابر متوسل


گفت پس از حمد و ثنای خدا   کی گروه شامی دور از هدی

گر نشناسید شما گمرهان      کیستم این لحظه نمایم عیان

من که در این سلسه در آتشم    زاده وحی ام فلک دانشم

سبط رسولم شرف عالمم          نسل علی فخر بنی آدمم

گر نشناسید انا ابن صفا       قبله دین کعبه اهل وفا

قبله منم کعبه منم حج منم       خسرو دین شاه متوج منم

عمره منم طوف منم حق منم     در دوجهان وادی مطلق منم

زمزه عشق آبروی روی دین    سعی و صفا سر منا سوی من

زاده طاها شه اسراستم     راهروی مسجد اقصی استم

مروه عشقم به صفا محفلم     سر منایم عرفات دلم

 گر نشناسید که من کیستم      زین گروه خاک نشین نیستم

عرش خدایم قلم قدرتم    لوح قضایم رقم دولتم 

معنی تورات و زبور حقم    مظهر قرآن و ظهور حقم

قاب دو قوسم فتدلی استم     این همه لای اند من الا استم

خضر منم رهبر آب حیات   معطی جان هادی راه نجات 

گر نشناسید نژاد منرا   پاک نیاکان زنهاده مرا

هاشمی ام مصطفوی دولتم     فاطمی ام مرتضوی صولتم

در حسبم شاهد اهل وفا      در نسبم نور دل مصطفی

شعشعه زهره زهراستم      بارقه محشر کبری استم

من گوهر نه صدفم آسمان    من علم و حجت اهل زمان

منطه چرخ مقرنس منم       گوهر نه قلزم اطلس منم

خارج ام خواند یزید از عناد     دین منم ای مردم بی دین و داد

گر نشناسید منم در نسب     سبط نبی نجل علی وجه رب

زاده آن خشک لبم کز جفا     تشنه بریدن سرش از قفا

جسم شریفش هدف تیر گشتت   پاک سرش بر نی تقدیر گشت

از غم او قلب ملائک شکست    نظم جهان رشته ایمان گسست

شکوفه های عرفان نقل از هر جا سخن

 



      خرما...




  پیام رسان 
+ خطر خطر خطر ریتا سنگال داکار ووو چرت وپرت


+ خطر خطر خطر ریتا خانم 23 ساله 3600000دلار سنگال داکار......


+ آخه شما بگید این کجای عدالته ... مدعی زیاده ، اما پای عمل که میاد خیلی ها می لنگن ...







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ